1. Grupa, do której dziecko uczęszcza: bączkiżuczkiświetlikipszczółkimrówkimotylkibiedronki
2. W jaki sposób rodzice powinni uczestniczyć w życiu przedszkola/żłobka? (Można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
a) pomoc w współorganizowaniu uroczystościb) decydować o wydarzeniach i uroczystościach obchodzonych w przedszkolu/żłobkuc) wybór programów nauczaniad) współdecydowanie o zajęciach dodatkowych na terenie przedszkola/żłobkae) opiniowanie programów obowiązujących w przedszkolu/żłobkuf) udział w konsultacjach indywidualnychg) prace fizyczne na rzecz przedszkola/żłobka (np. remonty, sprzątanie)h) udzielanie przedszkolu/żłobkowi pomocy materialneji) współpraca merytoryczna z przedszkolem/żłobikiem, dzielenie się swoją wiedzą i umiejętnościamij) udział w akcjach prowadzonych przez przedszkole/żłobek, które integrują społeczność lokalną (lokalne festiwale, konkursy, akcje społeczne i charytatywne itp.)k) przedstawienia z udziałem rodzicówl) udział w szkoleniach, kursach, warsztatach organizowanych przez przedszkole/żłobekm) udział w zajęciach otwartychn) inne (proszę podać jakie)
3. W jakim stopniu są Państwo zadowoleni z przedszkola/żłobka do którego uczęszcza Państwa dziecko?
a) bardzo zadowolenib) raczej zadowolenic) raczej niezadowolenid) zdecydowanie niezadowoleni Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
4. Z jakim nastawieniem Państwa dziecko chodzi do przedszkola/żłobka?
a) bardzo chętnieb) zazwyczaj chętniec) zazwyczaj niechętnied) bardzo niechętnie Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
5. Jak często udzielane są Państwu informacje dotyczące funkcjonowania i postępów dziecka w przedszkolu/żłobku?
a) codziennieb) kilka razy w tygodniuc) raz w tygodniud) kilka razy w miesiącue) raz w miesiącuf) rzadziej niż raz w miesiącu
6. W jakim stopniu zadowala Państwa częstotliwość przekazywania informacji na temat dziecka?
a) bardzo zadowalab) raczej zadowalac) raczej nie zadowalad) bardzo nie zadowala Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
7. Która forma kontaktu dostarcza Państwu najpełniejszej wiedzy o funkcjonowaniu dziecka w przedszkolu/żłobku? (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
a) zebrania z rodzicamib) konsultacjec) informacje umieszczane na tablicy ogłoszeńd) prezentacja prac plastycznyche) zajęcia otwartef) imprezy i uroczystościg) występy dziecih) strona internetowai) facebookj) informacje przekazywane przez nauczycieli słowniek) kontakt telefonicznyl) inne (proszę podać jakie)
8. W jaki sposób mogliby Państwo zaangażować się we współpracę z przedszkolem/żłobkiem wykorzystujac swoje zainteresowania, umiejtności, zawód, itp.?
9. W jakim stopniu mają Państwo poczucie, że wpływają na to, co się dzieje w przedszkolu/żłobku?
a) w dużym stopniub) w średnim stopniuc) w niewielkim stopniud) w ogóle nie mam wpływu Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
10. W jakim stopniu jesteście Państwo zadowoleni z efektów pracy nauczycieli z dzieckiem?
a) bardzo zadowolenib) raczej zadowolenic) raczej niezadowolenid) bardzo niezadowoleni Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
11. W jakim stopniu mogą Państwo liczyć na pomoc nauczycieli w sytuacji zaobserwowania trudności związanych z dzieckiem i po zgłoszenia ich?
a) dużym stopniub) raczej dużym stopniuc) raczej małym stopniud) małym stopniu Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
12. W jakim stopniu jesteście Państwo zadowoleni z zaangażowania osoby pełniącej funkcje pomocy nauczyciela, w opiekę nad waszym dzieckiem (pomoc w czynnościach dnia codziennego i czynnościach samoobsługowych dzieci)?
a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źlee) grupa nie posiada pomocy nauczyciela Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
13. Jak oceniają Państwo relacje z dyrekcją przedszkola/żłobka:
• dostępność: a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źle
• stosunek do dzieci: a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źle
• kompetencje: a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źle
• życzliwość: a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źle
• zarządzanie placówką pod kątem organizacyjnym: a) bardzo dobrzeb) raczej dobrzec) raczej źled) bardzo źle
Proszę, krótko uzasadnić swoją odpowiedź.
14. W jakim stopniu są Państwo zadowoleni z ogólnej obsługi przez sekretarkę?
15. W jakim stopniu są Państwo zadowoleni z ogólnej obsługi przez sekretarkę?
16. Na które kompetencje kluczowe, chcieliby Państwo aby był położony największy nacisk? Proszę uszeregować w skali od 1 do 8. Przy czym 1 ma największe znaczenie a 8 najmniejsze.
Kompetencje w zakresie posługiwania się językiem polskim kompetencje w zakresie korzystania z języka angielskiego kompetencje w zakresie pojęć matematycznych, logicznego myślenia, wnioskowania i eksperymentów kompetencje cyfrowe, czyli informatyczne kompetencje związane ze rozwojem fizycznym i emocjonalnym oraz przebywaniem w społeczeństwie kompetencje związane z uczestnictwem w życiu społeczności lokalnej kompetencje w zakresie kreatywności, przedsiębiorczości i umiejętności rozwiązywania problemów kompetencje w zakresie wyrażania siebie poprzez aktywność artystyczną
17. Czy oczekujecie Państwo, że przedszkole/żłobek włączy również rodziców do rozwijania kompetencji kluczowych u dziecka?
a) TAKb) NIE
18. W jakich godzinach według Państwa powinny być czynne przedszkole/żłobek?
a) 6:30 – 17:00b) 6:30 – 17:30c) 6:30 – 18:00
19. W jakim zakresie są Państwo zadowoleni z przepływu informacji między przedszkolem/ żłobkiem a rodzicami?
a) bardzo zadowolenib) raczej zadowolenic) raczej niezadowolenid) bardzo niezadowoleni Co można ulepszyć w tym zakresie?
20. Jakie są największe atuty tego przedszkola/żłobka?
21. Co, Państwa zdaniem, powinno być robione w przedszkolu/żłobku inaczej niż dotychczas?
22. Z czego według Państwa przedszkole/żłobek powinno zrezygnować?
23. Co przedszkole/żłobek mogłoby wprowadzić nowego do swojej pracy?
24. Czego przedszkole/żłobek powinno robić więcej?
25. Czego przedszkole/żłobek powinno robić mniej?